nedeľa 6. novembra 2011

Prvý príspevok

Dobrý večer prajem.

Tento príspevok znamená, že môj nápad dostal konkrétnu podobu.

O čo ide? No predsa o vznik tohto blogu. Na hodine občianskej náuky sme dostali úlohu: každý mesiac máme napísať esej, kde sa vyjadríme k nejakej aktuálnej správe. Ja som sa rozhodol, že tieto svoje eseje budem publikovať na blogu. Ako už názov blogu naznačuje, budem sa snažiť priniesť iný pohľad na veci. Dal som si tento záväzok a budem sa ho snažiť naplniť aspoň tým, že nebudem reagovať na tie najčítanejšie správy, alebo ak by sa tak stalo, budem sa snažiť ukázať iný pohľad.

Dosť už rečí, je čas pridať prvú esej, ktorú som odosielal za mesiac október.

Ak budete mať chuť, môžete napísať komentár k pribúdajúcim príspevkom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára